One event on 19 setembre, 2026 at 12:00
One event on 17 octubre, 2026 at 12:00
One event on 14 novembre, 2026 at 12:00

La Casa Nova de l’Obac es converteix en escenari d’una experiència que barreja natura, teatre, història i sensacions.
“Emboscada, un viatge pels sentits” és una ruta inclusiva que ressegueix l’itinerari adaptat de la Casa Nova de l’Obac a l’Obac Vell. La proposta convida a descobrir l’entorn natural d’una manera diferent, a través del llenguatge simbòlic del teatre i de l’exploració dels cinc sentits.
El bandoler Capablanca i l’Ermesinda, la pubilla del mas dels Ubach, són els protagonistes d’una història d’emboscades, relacions tortuoses, robatoris i masos enrunats que transporta els participants a l’època dels bandits. Dos actors i un educador ambiental guien aquesta experiència pensada per integrar natura, cultura i memòria del paisatge.
Una activitat gratuïta i amb places limitades per viure el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac des d’una mirada més sensorial, accessible i teatral.
NOTA: Per a totes les rutes es pot sol·licitar prèviament el servei d’interpretació en llengua de signes catalana (LSC), audiodescripció, així com material de suport a la mobilitat (barres direccionals i joëlettes). Cal fer la reserva amb un mínim de 10 dies d’antel·lació i indicar el servei sol·licitat en el formulari d’inscripció.