
Sant Cugat torna a bategar amb una de les cites musicals més singulars de l’estiu: el StQBlack Festival.
Del 10 al 14 de juny, la 12a edició del festival omplirà els Jardins del Monestir i el parc de Can Vernet amb una programació dedicada a la música negra i a les seves múltiples derivades. Jazz, salsa, reggae, samba, rumba catalana i altres sons d’arrel afrodescendent conviuran en un viatge musical que connecta tradició, mestissatge i escena contemporània.
El cartell compta amb noms com Tina Masawi, Joao del Monte, Latin Goes Ska o Extraño Weys Orchestra, en una edició que combina concerts, activitats culturals, propostes familiars i espais de reflexió. Més que un festival de música, el StQBlack reivindica la cultura com a eina de diversitat, cohesió social i transformació.
Una oportunitat per viure Sant Cugat amb ritme, descobrir noves sonoritats i deixar-se portar per una energia que no es troba cada dia.