
Benvinguts a Pagès convida a descobrir el Vallès Occidental des de dins, amb activitats que acosten el públic al món rural, als oficis, als productes de proximitat i a la vida a pagès.
A la Masia de Can Deu, aquesta activitat familiar proposa descobrir el procés d’elaboració de l’oli i els seus usos tradicionals. La visita comença a la sala de l’oli del museu, amb les feines i eines vinculades al conreu i la collita de les olives.
Després, els participants sortiran al camp d’oliveres, coneixeran millor aquest arbre i els seus fruits, faran servir un molí manual per obtenir oli i descobriran espais i estris relacionats amb l’elaboració i els usos de l’oli. L’activitat finalitza amb l’elaboració d’una crema hidratant a base d’oli.