
La plaça de la Vila tornarà a ser el centre neuràlgic de la festa, amb el pregó de Francesc David i una programació que combina humor, concerts i grans nits de ball. Hi destaquen l’espectacle Bona Gent de Quim Masferrer, l’Orquestra Maribel, la Gran Orquestra Venus, el show Jo vaig sobreviure a la EGB amb Jordi Merca, Versión Imposible, el tribut a Estopa amb Estopaos i les havaneres amb Son de l’Havana.
Les famílies tindran el seu espai als plataners del Parc de la Riera, amb el pregó infantil, Rock per Xics, Lali Begood, jocs, espectacles, inflables a la piscina, Minihandbol al carrer i els invents de Mr Stromboli. L’Espai Jove, a la pista poliesportiva del Parc de la Riera, portarà ATUMA DJ, Flaix FM On Tour, el Correbars amb batucada Batusão i una nit de DJ amb Álvaro Monterrubio, Arla DJ, Gia Brunette i DJ McFly.
La festa també reservarà espai per a l’aigua i el foc, amb la Festa de l’Aigua i de l’Escuma, inflables a la piscina, tobogans aquàtics, correfoc amb Els Deixebles del Dimoni de la Pedra Llarga i castell de focs final.